parallax background

آتلیه کودک نگاه برتر

آتلیه تخصصی عکس کودک | عکاسی کودک | آتلیه نوزاد | عکاسی بارداری

آتلیه کودک نگاه برتر در سال 1388 با دو آتلیه مجزای عروس و کودک کار خود را در غرب تهران آغاز نمود، و به مرور زمان با عشق و علاقه ای که به عکاسی کودک و دنیای معصومانه آنها پیدا کردیم انگیزه ای شد تا بطور تخصصی در زمینه عکاسی از کودکان تمرکز کنیم و بصورت تخصصی فقط در زمینه عکاسی کودک، نوزاد و بارداری به فعالیت خود ادامه دهیم.
آتلیه کودک نگاه برتر با به خدمت گرفتن کادر مجرب خانم وآقا و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات و دکورهای متنوع سعی نموده است فضای صمیمی و محیط قابل اعتمادی را فراهم کند.
ما در آتلیه کودک فضای شادی برای حضور کودکان و نو نهالان آماده سازی کرده ایم و در این رابطه موارد متعددی را مد نظر قرار دادیم که از آن جمله می توان به حساسیت در انتخاب نوع دکورها و رنگ های متنوع و دقت به مسایل بهداشتی که امروزه دغدغه ی اصلی همه خانواده است که به آتلیه ها مراجعه می کنند اشاره کرد و همچنین شرایط دمای استودیو در فصول سال به گونه ای تنظیم می گردد که بتوان از کودکان و نوزادان با بدن برهنه نیز عکاسی کرد.
دکورهای موجود در آتلیه کاملا طبیعی بوده و بدون استفاده از ابزارآلات گرافیکی بوده و همواره تلاش داریم با بهره گیری از خلاقیت و نو آوری در انتخاب نوع دکورها خدمات ارزنده ای را به مراجعین محترم ارایه دهیم .
توضیح اینکه ما در استودیو نگاه برتر ورودیه نداریم! همچنین در انتخاب عکسها و تعداد آنها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
نظر به اینکه اکثریت خانواده ها علاقمند هستند در کنار فرزندان خود عکس یادگاری داشته باشند ، لذا آتلیه نگاه برتر با عکاسان ماهر و مجرب خانم این امکان را فراهم نموده است.
جذابیت عکس کودک بستگی به عکاسانی صبور دارد که آتلیه نگاه برتر در این زمینه از کادری با حوصله استفاده نموده که فضای امنی برای کودک محیا می کند، به طوری که کودک احساس امنیت کرده و با خاطره ی آسوده حرکات طبیعی خود را در صحنه عکاسی بروز داده و عکاسان هم بهترین بهره برداری را نموده و عکس هایی زیبا تهیه و خانواده ها هم با نصب در سالن های پذیرایی و قراردادن در آلبوم های عکس بتوانند در سال های آتی ، کودکی فرزندان خود را مرور کنند و لذت ببرند.
آتلیه نگاه برتر با بهره گیری از همکارانی با تجربه در بخش رتوش عکس که شناخت کافی به عکس کودک دارند مراقب هستند که لطافت چهره ی شیرین کودک از بین نرود.
یکی دیگر از خدمات این آتلیه ساخت کلیپ پشت صحنه از رفتارها و حرکات کودک دلبندتان در زمان عکاسی می باشد.
توضیحات پایانی مدیریت نگاه برتر اینکه کودکان این موهبت های الهی گرانمایه ترین و عزیزترین سرمایه زندگی شما هستند ، پس ثبت بهترین لحظات آن ها را به کادری مجرب و حاذق بسپارید.

 

آتلیه عکاسی غرب تهران | ژست عکس نوزاد و مادر | قیمت عکس نوزاد بلوار فردوس