عکاسی نوزاد در منزل

آتلیه کودک غرب تهران
آتلیه کودک غرب تهران
می 31, 2023
آتلیه عکس بارداری بلوار فردوس
آتلیه عکس بارداری بلوار فردوس
ژوئن 28, 2023

عکاسی نوزاد در منزل

ما عکاسان با تجربه و حرفه ای خود را، به منزل می آوریم تا اولین عکس نوزاد شما را با سبکی طبیعی و هنری ثبت کنند. ما بر این باوریم که نوزادان وقتی در آغوش والدینشان قرا گرفته می شوند یا در یکی از پتوهای خودشان در آغوش گرفته می شوند، زیباتر به نظر می رسند. آتلیه ما، با خدمات عکاسی نوزاد در منزل، تنها با استفاده از “وسایل واقعی” این زیبایی را با استفاده از نور طبیعی دوربین، عکاسان حرفه ای و دوربین های دیجیتال حرفه ای به تصویر می کشد.

برای خدمات عکاسی از نوزاد در منزل، ما عکاسان بسیار آموزش دیده و با تجربه برای نوزادان ارائه می دهیم. اولین عکس از نوزاد باید به شیوه ای واقعی و تخیلی گرفته شود، چیزی که ما در آن، برتر هستیم. عکاس‌های حرفه‌ای نوزاد و دوربین‌های درجه یک ما ، همه عکس‌ها را در نور طبیعی می‌گیرند تا بهترین عکس‌برداری نوزاد را در منزل، داشته باشند.

خدمات عکاسی نوزاد در منزل

نوزادان تنها موضوعی نیستند که دوست داریم از آنها، عکس بگیریم. تیم عکاسی ما، دوست دارد تمام نقاط عطف زندگی خانوادگی شما را، ثبت کند. با استفاده از رویکرد سبک عکاسی خبری، ما کودک شما را در حال یادگیری، ایستادن، دوچرخه سواری و آخرین عکس نوجوان شما قبل از بزرگسالی را، ثبت می کنیم. برای مشاهده نمونه هایی از این لحظات مهم خانوادگی، به بخش آرشیو ما، بروید. خدمات عکاسی از نوزاد در منزل، در اولویت کار عکاسی ما، قرار دارد. به همین دلیل است که در منزل به سراغ شما می‌آییم و تجربه‌ای بی‌نظیر، با کیفیت بالا و سفارشی را ارائه می‌کنیم. آتلیه ما، همچنین در ایجاد آثار خیره کننده از دست ها و پاهای نوزادان، تخصص دارد.

آتلیه ما، چهره جدید عکاسی نوزاد در منزل، است. ما عکاسان مجرب و حرفه ای خود را به منزل می آوریم و اولین لحظات نوزاد شما را با سبکی طبیعی و هنرمندانه ثبت می کنیم. عکس‌های ما، طیف گسترده‌ای از ژست‌ها را در بر می‌گیرند و شامل عکس‌هایی با خواهر و برادر و والدین می‌شوند که تجربه‌ای زیبا برای به خاطر سپردن تمام خانواده ایجاد می‌کنند.

ما، تنها با استفاده از “وسایل واقعی” این زیبایی را در قاب عکاسی و در منزل شما، به تصویر می کشیم. نور طبیعی دوربین، عکاسان آموزش دیده و دوربین های دیجیتال حرفه ای، همگی برای گرفتن یک عکس زیبا از نوزاد شما در منزل، مهیا است. نوزادان تنها سوژه ای نیستند که دوست داریم از آن عکس بگیریم.

عکاسان عکاسی نوزاد در منزل

عکاسان ما با استفاده از رویکرد عکاسی به سبک روزنامه نگاری به منزل شما (یا محیط دلخواه شما) می آیند تا تمام رویدادهای مهم خانواده شما را ثبت کنند و به سادگی لحظه ای از زمان را، متوقف کنند. آتلیه ما، خدمات عکاسی از نوزاد در منزل را ارائه می‌کند و لحظات شگفت‌انگیز نوزاد شما را ثبت می‌کند و شما می‌توانید دوباره آن خاطرات را، زنده کنید و همیشه از آن لذت ببرید. چه برای عکاسی نوزاد پسر و چه برای عکاسی نوزاد دختر، ما با خدمات عکاسی شخصی در منزل، از شما استقبال خواهیم کرد.

برای شما مهم است که بدانید برای ما، ایمنی نوزاد شما بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین ژست ها هرگز اجباری نمی شوند و از ژست های ناامن به هیچ وجه در طول عکس برداری استفاده نمی شود. همه اعضای تیم ما برای هر جلسه عکاسی از نوزاد در استودیو، آموزش دیده و آماده هستند. گرفتن عکس های زیبا و معنادار از نوزاد در منزل چیزی است که همیشه از انجام آن، خوشحال خواهید شد. آتلیه ما، در ارائه عکاسی نوزاد تازه متولد شده با کیفیت، و با قیمتی مقرون به صرفه، جهت ایمنی و راحتی نوزاد شما، به منزل شما می آید تا لحظات شیرینی را برای شما ثبت کند.

بهترین زمان برای برنامه ریزی عکاسی نوزاد در منزل

در طول 4 هفته اول زندگی نوزاد شما، این زمان مناسب برای عکاسی از نوزاد در منزل، است. ما والدین را تشویق می کنیم که از نوزادان خود بین 7 تا 14 روزگی عکس بگیرند، اما این چیزی نیست که ما شما را، اجبار کنیم.

اگر نوزاد شما یک ماهه است، ما هم می توانیم تصاویری به همان اندازه زیبا بگیریم، فقط ژست های کمی متفاوت. ما می توانیم نوزادان تا 6 هفتگی را نیز برای عکاسی در منزل، بپذیریم. نوزادان تازه متولد شده ای که فقط چند روزه هستند، بیشتر در خواب می مانند و می توانند ژست بگیرند، راحت از لباس بیرون می آیند و تا جایی که می توانند زیبا باشند. نوزاد شما خیلی سریع تغییر و رشد می کند، اجازه ندهید این زمان از شما، بگذرد.

شما می توانید به صورت حرفه ای توسط عکاسان ما، بهترین لحظات نوزاد خود را در منزل، ثبت کنید. جهت رزرو عکاسی نوزاد در منزل، می توانید در وب سایت درخواست خود را ثبت کنید و یا با ما، تماس بگیرید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب سایت ما، دیدن کنید و برخی از گالری های نمونه عکاسی ما را برای الهام گرفتن، مشاهده کنید.