عکس نوزاد در منزل

بهترین آتلیه کودک غرب تهران
بهترین آتلیه کودک غرب تهران
مارس 3, 2024
آموزش تخصصی از عکاسی کودک
آموزش تخصصی عکاسی از کودک
آوریل 9, 2024

عکس نوزاد در منزل

همانطور که می دانیم برای اکثر زوج ها بهترین و شیرین ترین لحظات زندگی با تولد یک نوزاد در منزل آنها معنا می شود. مسلما” ثبت این لحظات به یاد ماندنی یکی از خواسته های والدین نوزادان می باشد. امروزه عکاسی و فیلمبرداری از وقایع توسط دوربین های شخصی یا موبایل به آسانی قابل انجام است، اما بسیاری از والدین ترجیح می دهند این وقایع و لحظات را به کمک عکاسان ماهر و حرفه ای ثبت نمایند تا زیبایی و جلوه بیشتری به آن ببخشند.

در عکس های حرفه ای از نوزاد، کلیه استانداردهای عکاسی مانند تنظیمات نور، عدم استفاده از فلاش دوربین، حذف عناصر اضافی، رعایت فاصله نوزاد با دوربین، چک کردن دمای اتاق، شکار لحظه های ناب و سایر معیارهای یک عکس جذاب و زیبا توسط عکاس در نظر گرفته می شود. همچنین عکاسان حرفه ای محیط عکس برداری را با توجه به تم های جالب و شگفت انگیز، برای عکس برداری از نوزاد آماده می کنند.

عکس نوزاد در منزل (1)

یکی دیگر از مزایای عکس برداری از نوزاد توسط عکاسان ماهر و آموزش دیده، مجهز بودن آنها به دوربین های حرفه ای و مدرن می باشد که زیبایی و جذابیت عکس را دوچندان می کند. با توجه به امتیازات ثبت عکس حرفه ای توسط عکاسان ماهر در آتلیه ها، بسیاری از والدین ثبت این نوع عکس ها را از لحظات تکرارنشدنی نوزاد به ثبت آن با گوشی موبایل یا دوربین های خانگی ترجیح می دهند. همچنین در صورت عدم وجود فرصت کافی جهت مراجعه به آتلیه ها، عکس گرفتن از نوزاد توسط عکاسان حرفه ای در منزل نیز امکان پذیر است.

آتلیه ما با بهره گیری از بهترین تجهیزات و دوربین ها و همچنین عکاسان حرفه ای و آموزش دیده، جهت ثبت عکس نوزاد در آتلیه و منزل همواره در کنار شما والدین عزیز می باشد. ما بهترین لحظات را از نوزاد و کودک دلبند شما با کیفیت عالی ثبت خواهیم نمود.

عکس نوزاد در منزل (3)

عکاسی از نوزاد

بسیاری از والدین تمایل دارند لحظات شیرین نوزادی و کودکی فرزند خود را به بهترین شکل ممکن ثبت و ضبط نمایند. با وجود دوربین های خانگی و همچنین گوشی های مجهز به دوربین هایی با لنزهای قوی، عکس برداری با کیفیت از نوزاد توسط والدین و اطرافیان نوزاد، ممکن و قابل انجام است. اما باید توجه داشت اکثر عکس های جذابی که از نوزادان منتشر می شوند، توسط عکاسان مجرب و آموزش دیده و با دوربین های حرفه ای ثبت شده اند.

بنابراین اگر مایلید عکس نوزاد و کودک شما مانند عکس های منتشر شده در اینترنت از نوزادان و کودکان زیبا و جذاب باشد، لازم است عکس برداری از نوزاد و کودک خود را در آتلیه یا منزل، به عکاسان حرفه ای بسپارید. با این کار، زیباترین تصاویر را از لحظات تکرارنشدنی نوزاد دلبندتان دریافت خواهید کرد.

عکس نوزاد در منزل (4)

نکات مهم عکس برداری حرفه ای از نوزاد در منزل

  • ایجاد نور مناسب منزل برای حذف سایه های اضافی
  • عدم استفاده از فلاش دوربین در عکس برداری از نوزاد
  • عکس برداری در زمان آرامش نوزاد پس از استراحت و نوشیدن شیر
  • تمرکز روی نوزاد در عکس و بولد کردن جایگاه او نسبت به سایر اشیاء پیرامون در منزل
  • خلق یک فضای زیبا توسط وسایل منزل و متعلقات مربوط به نوزاد
  • انتخاب لباس های جذاب برای نوزاد که رنگ، ضخامت و نوع آنها با سایر اشیاء موجود در کادر عکس هارمونی داشته باشد

عکس نوزاد در منزل (5)

  • حذف عناصر اضافی در کادر
  • استفاده از بادکنک های رنگی در اطراف نوزاد
  • استفاده از حباب ها برای ایجاد جلوه بیشتر عکس
  • بررسی دمای مناسب اتاق، اگر لباس نوزاد را در می آورید
  • بهره گیری از نور طبیعی صبح برای عکس برداری از نوزاد
  • عکس برداری از لحظه های بازی یا استحمام کودک در منزل
  • ثبت عکس های زیاد جهت انتخاب بهترین آنها توسط والدین

و بسیاری از نکته های مهم که بایستی برای یک عکاسی بی نظیر از نوزاد دلبند شما مورد توجه قرار گیرد. تمامی این نکات توسط عکاس حرفه ای مجهز به ابزارهای مدرن عکاسی برای ثبت عکس هایی زیبا و منحصربه فرد از نوزاد شما رعایت خواهد شد.

عکس نوزاد در منزل (6)

لوازم عکاسی مورد نیاز جهت ثبت عکس های حرفه ای از نوزاد

از مهمترین ابزارهای عکس برداری حرفه ای از نوزاد در آتلیه یا منزل، دوربین عکاسی با لنز قوی و پروژکتورهایی برای مدیریت نور فضا می باشد.

دوربین عکاسی

مهمترین ابزار برای عکاسی حرفه ای از نوزاد چه در منزل و چه در آتلیه، داشتن یک دوربین حرفه ای و پیشرفته است که در نور کم نیز قابلیت ثبت عکس های باکیفیت را داشته باشد. دوربین های بدون آینه به دلیل طولانی بودن زمان عکاسی از نوزاد، برای خانم های عکاس مناسب ترند. از بهترین دوربین های موجود جهت عکس برداری از نوزاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین عکاسی کانن Canon 5D Mark IV Body
  • دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony a6700 Mirrorless Body

عکس نوزاد در منزل (7)

لنز دوربین عکاسی

لنز دوربین عکاسی مهمترین بخش آن می باشد. برای عکس برداری از نوزاد در منزل یا آتلیه لازم است از دوربینی مجهز به لنز با دیافراگم باز استفاده شود. لنزهای نوع ماکرو در ثبت جزئیات و زیبایی های طبیعی نوزاد مانند پوست نرم و لطیف او، مژه ها و دست و پای نوزاد بسیار مناسب هستند. لنزهای ثابت یا پرایم پرتره های جذاب و بی نظیری از نوزاد دلبند شما را ثبت می نمایند. از جمله لنزهای حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • لنز کانن Canon EF 50mm F1.8 STM
  • لنز کانن Canon EF 85mm f/1.8 USM
  • لنز نیکون Nikon AF FX NIKKOR 35mm f/1.4G
  • لنز سیگما Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM | C for Canon

پروژکتور جهت تنظیم نور فضای عکس برداری

با توجه به اینکه استفاده از فلاش دوربین برای عکس برداری از نوزاد مضر است، لازم است عکاسی از او بدون فلاش انجام شود. همچنین جهت عکس برداری در آتلیه یا منزل، در اکثر مواقع نور به صورت متوازن و مطلوب برای ثبت یک عکس حرفه ای وجود ندارد. در نتیجه لازم است عکاس از نور ثابت جهت ایجاد نور مناسب برای عکس برداری از نوزاد در منزل یا آتلیه استفاده نماید. از جمله پروژکتورهایی که به ایجاد نور مناسب کمک می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پروژکتور 100 وات انسر Answer TS025 pro + سافت باکس 50×70 + پایه
  • کیت گودکس Godox Zoom Box Kit P158 Parabolic

عکس نوزاد در منزل (8)

علاوه بر مواردی که به آنها اشاره شد، عکس ها و تصاویر جذاب و منحصربه فرد از نوزاد به خلاقیت عکاس در ایجاد دکوراسیون شیک و زیبا با لوازم در اختیار بستگی دارد. بنابراین استفاده از تم های جالب و هیجان انگیز و خلق یک کادر بی نظیر در آتلیه یا منزل برای ثبت لحظات زیبای نوزاد شما بسیار حائز اهمیت است. همچنین عکس برداری از نوزاد در مناسبت های خاص مانند جشن تولد، جشن یلدا، عید نوروز و… جلوه عکس نوزاد شما را بیشتر و جذاب تر خواهد کرد.

با توجه به اینکه در زندگی پرمشغله امروز، فرصت مراجعه به آتلیه و ثبت لحظات شیرین و تکرارنشدنی نوزاد برای همه والدین وجود ندارد، آتلیه ما شرایط عکس برداری از نوزاد و کودک دلبند شما را با تجهیزات پیشرفته و عکاسان حرفه ای در منزل نیز فراهم آورده است تا زیباترین و شیرین ترین لحظات نوزاد عزیزتان را در قابی خاطره انگیز و بی نظیر ثبت نمائید.

همچنین می توانید عکس برداری از نوزاد را با ژست های پیشنهادی زیبا به همراه خواهر و برادر او در منزل انجام دهید. جهت اطلاع و هماهنگی برای ثبت تصاویر و عکس های زیبا از نوزاد و کودک نازنینتان با ما تماس بگیرید.