قیمت عکاسی کودک

عکاسی کودک
عکاسی کودک
مارس 16, 2020
ژست عکس نوزاد و مادر
ژست عکس نوزاد و مادر
آوریل 29, 2023

قیمت عکاسی کودک

کودکان از سوژه های بسیار زیبا ودوست داشتنی در عکاسی هستند . بسیاری بر این عقیده هستند که چون نوزادان یا کودکان آرام و‌معصوم اند و یا بیشتر در خواب به سر میبرند عکاسی از آن ها کار راحتی است اما بسیار کار حساسی است و مهارت خاص خودش را می خواهد . قیمت عکاسی کودک و قیمت عکاسی کودک در فضای باز ،قیمت عکاسی کودک در منزل ، و یا در آتلیه تخصصی کودک بستگی به انتخاب نوع عکاسی و مکان عکس از کودک را شامل می شود.

عوامل موثر بر قیمت عکاسی کودک :

مدت زمان عکاسی

یکی از عواملی که بر قیمت عکاسی کودک تاثیر دارد طول مدت زمان عکاسی از کودک است. در صورتی که قیمت عکاسی کودک به‌صورت ساعتی محاسبه ‌شود و تعداد فریم های گرفته شده مدنظر قرار نگیرد، هرچه زمان بیشتری را برای عکاسی کودک اختصاص دهید، هزینه‌ی بیشتری را نیز باید بپردازید.

تعداد فریم ها و عکس ها

اما اگر نمی‌خواهید قیمت عکاسی کودک بر مبنای میزان ساعت عکاسی محاسبه شود، می‌توانید بر اساس تعداد فریم ها و عکس ها قیمت عکاسی کودک را مشخص کنید. هر تعداد عکسی که مدنظر دارید را با عکاس کودک در میان بگذارید و قیمت نهایی را محاسبه کنید. همچنین برخی از والدین تمایل دارند عکاس کودک به مهدکودک فرزندشان بیاید یا در جشن تولد و مراسم هایشان از کودک عکاسی کند. در این شرایط هزینه دکور، پس زمینه، کف پوش و تجهیزات عکاسی مانند پروژکتور و فلش های چتری نیز بر قیمت عکاسی کودک افزوده می‌شود.

 

چاپ عکس

قیمت عکاسی کودک و چاپ عکس یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت عکاسی کودک تاثیر دارد. بعضی افراد ترجیح می‌دهند فایل های عکاسی کودک را دریافت کنند و هر زمانی که خواستند آن‌ها را چاپ کنند.

عکاسی کودک در فضای باز

عکاسی کودک هم در آتلیه تخصصی کودک انجام می‌شود و هم در فضای باز. اگر به دنبال آتلیه کودک در تهران می‌گردید بد نیست به دنبال عکاسی کودک در فضای باز هم باشید. عکس کودک در فضای باز با نور طبیعی و بهره‌مندی از تعاملات کودک با محیط همراه است و عکس‌ها را واقعی‌تر نشان می‌دهد.

عکاسی در آتلیه تخصصی کودکان از نظر هزینه مقرون به صرفه تر می باشد برای خانواده هایی که نگران هزینه های بالای عکاسی در منزل و فضای باز هستند.