آتلیه کودک

آتلیه بارداری
آتلیه بارداری
دسامبر 5, 2019
آتلیه نوزاد
آتلیه نوزاد
دسامبر 5, 2019

آتلیه کودک

اگر با اصطلاحات عکاسی آشنا نباشید، وقتی به آتلیه‌های عکاسی کودک می‌روید، متوجه تفاوت‌ها و برتری‌های عکس‌های یک آتلیه کودک نسبت به آتلیه‌ای دیگر نمی‌شوید. قبل از اینکه به آتلیه کودک بروید، در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال عکس‌های زیبای کودکان بگردید و عکس‌های دلنشین را از عکس‌های بی‌کیفیت تشخیص دهید. می‌توانید مدل‌های دلخواه خود را در گوشی موبایلتان ذخیره کنید و از عکاس بخواهید آن مدلها را روی کودک شما پیاده سازی کند و عکس آتلیه کودک بگیرد.

به دوربین‌ها، تجهیزات و نورپردازی آتلیه عکاسی توجه کنید.

خیلی مهم است که تجهیزات و دوربین‌های آتلیه عکاسی کودک به‌روز باشند. این موضوع در بهتر شدن کیفیت عکس‌ها و ظرافت بخشیدن به عکس‌های کودکان نقش پررنگی دارد. لنزهای قوی و جدید، ریزترین جزئیات را ثبت می‌کنند. نکته مهم دیگر، نورپردازی در آتلیه عکاسی است. هرچه نورپردازی آتلیه عکاسی بهتر باشد، عکس‌ها واضح‌تر و زیباتر می‌افتند. پس به وسایل عکاسی آتلیه کودک نیز توجه بفرمایید.
تجهیزات و نورپردازی آتلیه عکاسی

برای رزرو وقت ، می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

از مسئول آتلیه بخواهید که قوانین و خدمات آتلیه کودک را برای شما توضیح دهد.

بعضی از آتلیه‌ها قوانین خاصی دارند و باید شما به عنوان مشتری آتلیه، از این قوانین باخبر شوید. مثلا بعضی از آتلیه‌ها آوردن خوراکی برای کودک را مجاز نمی‌دانند و بعضی دیگر هنگام عکاسی، از مادر و کودک پذیرایی می‌کنند. وقتی قوانین آتلیه کودک را بدانید، مطابق همان‌ها رفتار می‌کنید و این موضوع باعث راحتی و آسودگی شما و فرزند عزیزتان می‌شود.

در انتخاب لباس مناسب برای آتلیه کودک خود دقت کنید!

بهتر است لباس‌های راحت و سبک کودک را تنش کنید تا در هنگام عکس گرفتن اذیت نشود. بسیاری از آتلیه‌ها چندین دست لباس دخترانه و پسرانه دارند که به کودک می‌پوشانند و عکس می‌گیرند. شما هم برای اطمینان، چندین دست لباس شیک نوزاد را با خود به آتلیه کودک ببرید.