ژست عکس نوزاد

آتلیه تخصصی عکاسی از نوزاد
آتلیه تخصصی عکاسی از نوزاد
دسامبر 5, 2019
عکس نوزاد
عکس نوزاد
دسامبر 5, 2019

ژست عکس نوزاد

وقتی دوستان و آشنایان برای دیدن تان می آیند از آنها با نوزاد عکس بگیرید. ژست این عکس ها یادگاری های خوبی می شوند و بهتر از این است که همیشه از کودک به تنهایی ژست عکس نوزاد بگیرید. اگر نوزاد خواهر یا برادر دارد، می توانید از او با خواهر و برادرش هم عکس بگیرید.

برای تم ماهگرد کودک خود می توانید از لباس و وسایل مربوط به شغل ها استفاده کنید. مثلا می توانید به نوزاد خود لباس های غواصی یا خلبانی بپوشانید و با چند نماد کوچک تم را تزیین کنید.

در زمان عکاسی باید دمای هوای محیط را مناسب با نوع لباس نوزاد تنظیم کنید. اگر می خواهید بدون لباس ژست عکس بگیرید باید دمای هوا کمی گرمتر از دمای عادی اتاق باشد تا نوزاد آسیب نبیند.

مزیت ژست عکس نوزاد خانگی نوزاد این است که شما می توانید از هر وسیله و تزییناتی که دوست دارید برای تزیین زمینه عکاسی استفاده کنید. مثلا اگر موسیقی دوست دارید می توانید با کاغذ، مقوا یا نمد نت‌های موسیقی درست کنید و ژست عکس نوزاد بگیرید.

می توانید وسایل خاطره انگیز نوزاد خود را روی پارچه های عکاسی بچینید و عکاسی کنید. حتی با استفاده از شال و روسری و لباس های دیگر خود می توانید زمینه های جالب درست کنید. پس همین حالا دست بکار شوید و هنر خود را در عکس های فرزندتان نمایان کنید.

برای عکاسی از نوزاد خود در منزل لازم نیست تم های شلوع و پرکار درست کنید. با یک تزیین ساده ولی شیک و خلاقانه هم می توانید ژست عکس نوزاد حرفه ای و زیبا بگیرید. مثلا می توانید ژست عکس نوزاد دور عدد ماهگرد را با یک حلقه گل مشخص کنید. لباس های نوزاد خود را با گلها ست کنید و عکس بگیرید.