عکاسی کودک در فضای باز

عکس تولد کودک
عکس تولد کودک
مارس 16, 2020
عکاسی کودک
عکاسی کودک
مارس 16, 2020

عکاسی کودک در فضای باز

از پر طرفدارترین عکاسی ها ، عکاسی کودک در فضای باز است.عکاسی کودک در فضای باز و طبیعت یکی از مناسب ترین مکان ها برای گرفتن عکس های کودک می باشد.یکی از بهترین ایده ها برای عکاسی از کودک ، عکاسی کودک در فضای باز است زیرا عکس در زیر نور طبیعی خورشید گرفته می شود ، نوری که طبیعی و ملایم است و شادابی خاصی به عکس می بخشد که بهتر از دیگر رنگ های مصنوعی است.

یکی از دلایل بهتر بودن عکاسی از کودک در فضای باز ، سرگرم بودن کودک و همینطور طبیعی بودن رفتارش است. زیرا دیگر نیازی نیست که کودک شما فلان ژست را بگیرد . او خود را با محیط سرگرم می کند و شما می توانید از ژست های طبیعی او نهایت استفاده را ببرید .می توان عکس های زیادی از آن ها تهیه کرد و عکاسی کودک در فضای باز نگرانی شمارا برای پیدا کردن یه پس زمینه خوب و غیر تکراری از بین می برد.عکاسی کودک در فضای باز، نیاز به فن و حرفه خاصی دارد. از مزیت های عکاسی کودک در فضای باز این است که در این فضا، نور طبیعی خورشید وجود دارد و نیازی به ابزارالات نور پردازی خاصی ندارد.

اما باید توجه کرد که در هر زمانی از روز، نمی توان به عکاسی کودک در فضای باز پرداخت. از آن جایی که نور خورشید، نقش اصلی در افزایش کیفیت عکس دارد باید در زمان هایی اقدام به عکاسی کرد که میزان نور نه آنقدر زیاد و تند و خشن باشد و نه آنقدر کم و بی روح، بر همین اساس، یک عکاس حرفه ای می داند که بهترین زمان برای عکاسی کودک در فضای باز و زیر نور طبیعی خورشید، غروب می باشد.