قیمت عکس کودک

گالری عکس نوزاد
نوامبر 5, 2023
بهترین آتلیه کودک غرب تهران
بهترین آتلیه کودک غرب تهران
مارس 3, 2024
 

عکاسی کودک با تخفیف ویژه عکس دکور تولد


 

لیست قیمت عکس کودک

قیمت عکس کودک

قیمت عکس نوزاد و عکس کودک در فضای باز

قیمت عکس نوزاد

قیمت عکس کودک

قیمت عکس کودک یکی از اولین دغدغه های هر پدر و مادری است که به یک آتلیه کودک مراجعه می نمایند. آن هم به این دلیل که کودک از زمان نوزادی تا نوجوانی پیوسته در حال رشد و تغییر است و پدر و مادر می خواهند از تمامی این مراحل تصاویری را ثبت و نگه داری کنند تا خاطرات این روزها را زنده نگه دارند.

در سال های ابتدایی کودک به صورت ماهانه قد می کشد و تغییر می کند. موها، دندان ها، چهره و جزئیات بسیاری هستند که پیوسته در حال تغییر هستند. ولی این ها تنها تغییرات کودک نیست، مهارت های حرکتی و رفتاری کودک نیز تغییر می کنند و آن قدر زیبا هستند که ارزش ثبت کردن و نگهداری دارند.

امروزه عکس های دیجیتالی بسیاری گرفته و به صورت داده و اطلاعات کامپیوتری ذخیره می شوند. ولی این عکس های چاپی هستند که ماندگاری و اصالت بیشتری دارند. داده های کامپیوتری، بسیار آسیب پذیر هستند و اتفاقات زیادی ممکن است موجب پاک شدن این اطلاعات گردد. عکس های چاپی به صورت قاب یا شاسی در می آیند یا در آلبوم ها ذخیره می شوند که تماشا کردنشان به منزله زنده کردن آن لحظه ها می باشد.

به دلایلی که در بالا ذکر شد، قیمت عکس کودک اهمیت فراوانی دارد و گاه در بازه های زمانی کوتاه پدر و مادر می خواهند تصاویر جدیدی ثبت نمایند. در صورتی که قیمت عکس کودک گران باشد و برای پدر و مادر مقرون به صرفه نباشد، نمی توانند آن را به موقع انجام دهند. در این آتلیه، عکس کودک با قیمت بسیار مناسب و توسط پرسنلی کاربلد و با تجربه انجام می گیرد.

همین طور کلیه قیمت ها و تعرفه ها شفاف و در معرض دید در سایت قرار داده شده اند تا پدر و مادر نیازها، توقعات خود را با بودجه خود سنجیده و تعداد عکس های مورد نظر خود را با قیمت از پیش تعین شده، تهیه نمایند.

نکات عکس کودک

عکاسی از کودک، حرفه ای است که علاوه بر دانش نیاز به مهارت و تجربه فراوان دارد. در صورتی که این مهارت وجود نداشته باشد، ممکن است کودک خسته شده و دیگر قادر به همراهی نخواهد بود. نخستین نکته برای عکس گرفتن از کودک، آشنایی کامل با خلق و خو و روحیات آن ها می باشد. چه زمان کودک بیشترین انرژی را دارد و چه زمان خسته شده است. در صورت خستگی کودک، عکس ها که با قیمت های مختلفی چاپ شده و در اختیار پدر و مادر قرار می گیرد، هدر شده و از دست می رود.

گاه عکاس نیاز است هم قد کودک شود تا عکس زیباتر گردد و به جای اینکه کودک را مجبور کند تا به جهات مختلف بچرخد و یا بدن و سر خود را بالا و پایین نماید، خود جابجا شود. در این آتلیه تمامی این موارد رعایت می شود و عکس هایی زیبا با قیمت مناسب به مراجعین عرضه می گردد.

همچنین برای عکاسی کودک نیاز است تا عکاس به صورت پیوسته عکس بگیرد تا در صورتی که حالت زیبایی به وجود آمد، ثبت گردد. عکاس باید در مواجه با کودک صبر زیادی داشته باشد. تعداد گرفتن فریم ها نقشی در قیمت نهایی ندارد و تعداد عکس ها و نوع کاغذ چاپی یا شاسی بودن آن ها است که در قیمت نهایی عکس کودک نقش دارد.

ایده های عکس کودک

لبخند کودک نیز از آن صحنه هایی است که پدر و مادر بسیار دوست دارند بارها و بارها، به دلایل مختلف ثبت نمایند. به تصویر کشیدن لبخند کودک هر چه سن کمتری داشته باشد، دشوارتر خواهد بود و عکاس باید این لحظه را در حین عکاسی و قرار گرفتن در موقعیت ها شکار نماید و از دست ندهد.

قرار دادن پدر و مادر در پشت دوربین و کمک گرفتن از آن ها یا اسباب بازی های محبوبشان یا کمک گرفتن از میمیک صورت عکاس، از جمله راه هایی است که می توان کودک را به لبخند واداشت و عکس گرفت. که قیمت عکس ها با این وجود بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

همچنین گرفتن عکس در حالت خواب یا در حالت های بامزه ای مثل گِل بازی، نقاشی کردن، خوردن یک کیک شکلاتی با دست، آب بازی و موارد دیگری از این دست جزو تصاویر زیبای این آتلیه می باشد که با قیمت مقرون به صرفه انجام می گیرد. گرفتن چنین عکس هایی نیاز به خلاقیت بالا، فرصت شناسی و سرعت عمل بالا دارد.

همچنین عکس هایی هست که پدر و مادر تمایل دارند در آرشیو خود نگه دارند و با برخی از وسایل پدر و مادر می باشد. به طور مثال عکس دختربچه با کفش های مادر و یا پسربچه با کلاه پدر.

پدر و مادر می توانند در صورت داشتن چنین ایده هایی، با آوردن وسایل مورد نظر و مطرح کردن آن با عکاس، آن تصویرهای خاطره انگیز را ایجاد نمایند. همچنین عکاس کودک در این آتلیه ایده های ناب و زیبایی دارد که نتیجه تجربیات در عکاسی از کودک می باشد و این ایده ها را در اختیار پدر و مادر می گذارد. باید در نظر گرفت قیمت عکس های گرفته شده با توجه به مهارت، تجربه و خلاقیت های پرسنل مجموعه ، بسیار به صرفه است.

ایده استفاده از مشاغل مختلف برای زیباتر کردن تصاویر نیز از جمله ایده های پرطرفدار می باشد که با دیدن نمونه های آن در این سایت می توانید متوجه دلیل این استقبال گردید. عکس کودکان در این حال، به یاد ماندنی و خاص می گردد و تجربه منحصر به فردی را برای پدر و مادر ایجاد می نماد.

این آتلیه عکاسی امکانات فراوانی را برای پرداختن به ایده ها برای پدر و مادرها و دلبندانشان فراهم نموده است که می توانند از آن استفاده نموده و عکس های متفاوتی با قیمت مناسب در آلبوم ها و یا به صورت تابلوهای دیواری داشته باشند.

همچنین ایده استفاده از دکوراسیون فصل ها نیز همواره بسیار جذاب می باشد. فصل ها، رنگ ها و نشانه های زیبایی دارند که می توان آن ها را با لباس های کودک هماهنگ نمود و هارمونی زیبایی ایجاد نمود که نمونه های جذابی از آن ها را می توانید در ادامه ببینید.

مناسبت های سالانه نیز از آن مواردی است که بسیاری از پدر و مادرها دوست ندارند از دست دهند و می خواهند کودکشان عکس های زیبایی در آن روزهای ویژه داشته باشند. از جمله این مناسبات می توان به عید نوروز، شب یلدا یا شب سال نوی میلادی اشاره نمود.

عکس تولد کودک

یکی از رخدادهایی که هر پدر و مادری دوست دارد به تصویر بکشد و نگه دارد، تصویر تولد کودک است. امروزه به دلایل بسیاری مانند افزایش قیمت ها و یا دوران بیماری هایِ همه گیر بسیاری از پدر و مادرها تصمیم می گیرند جشن تولد خود را کوچک تر و جمع و جورتر برگزار کنند و برای عکس کودک خود زمان و هزینه بگذارند و با قیمت مناسبی این روز را به یاد ماندنی نمایند.

عکس تولد کودک با تزئینات و دکوراسیون ویژه ای که دارد با سایر عکس ها تفاوت دارد و این دکوراسیون و تزئینات هزینه هایی را در برداشته اند که با قیمت مشخصی از پیش تعیین شده است.

در این آتلیه، برای استفاده از دکوراسیون تولد با بادکنک آرایی و تزئینات زیبای آن، پانصد هزار تومان قیمت ورودی در نظر گرفته شده است که تصمیم بر این شده تا این پانصد هزار تومان به عنوان تخفیف برای پدر و مادرهای گرامی به عنوان هدیه تولد آتلیه به کودک دلبندتان در نظر گرفته شود و علاوه بر آن تخفیف پانصد هزار تومانی دیگری نیز در نظر گرفته شده است تا پدر و مادر بتوانند روز خاطره انگیزی را در کنار کودک خود سپری نمایند.

نکته دیگری که در هنگام گرفتن عکس تولد کودک اهمیت دارد، تم تولد می باشد. بسیاری از کودکان تمایل به استفاده از تم ویژه ای دارند و دوست دارند با تم قهرمان مورد علاقه یشان و یا شخصیت کارتونی که با آن خاطره دارند، عکس تولد بگیرند که امکان این امر در آتلیه با قیمت مناسبی وجود دارد.

تم های تولد تنها به شخصیت های کارتونی محدود نمی شوند و عکس های تولد با حیوانات مورد علاقه، رنگ ها، شغل ها و مواردی از این دست ممکن می باشد که جزو امکانات این آتلیه می باشد. کلیه قیمت ها در این آتلیه بسیار مناسب می باشد. تنها به عکس های این صفحه اکتفا نکنید و از عکس های زیبای گالری با تم های رنگین کمان، حیوانات، بالون و موارد دیگری از این دست دیدن نمایید.

قیمت عکس تولد در این آتلیه بسیار مقرون به صرفه می باشد و می توانید برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع، قیمت های ارائه شده در این آتلیه را با قیمت های دیگر آتلیه ها مقایسه نموده و همچنین کیفیت عکس ها و امکانات و دکوراسیون را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

عکس کودک در فضای باز

عکس کودک در فضای باز نیز از آن ایده هایی است که نمی توان از آن صرف نظر نمود. فضای باز و طبیعت سرشار از زندگی است و کودک نیز نشانه ای از زندگی است و عکس های فوق العاده ای را می توان از کنار هم قرار دادن آن ها به وجود آورد.

عکس کودک در حالی که شاخه قاصدک را فوت می کند یا در مسیر تابش نور خورشید قرار گرفته است یا اینکه باد میان موهایش جریان پیدا می کند و یا برگ های زرد و نارنجی پاییزی و یا طراوت و سرزندگی طبیعت در بهار، از جمله دلایل است که سبب می شود عکس های منحصر به فردی با قیمت مناسب به تصویر کشیده شود.

عکس گرفتن در فضای باز درست است که بسیارزیبا است ولی نیاز به مهارت بالا دارد تا بتواند این زیبایی را درست به تصویر بکشد. کودک در زاویه درستی از نور و جریان باد قرار گیرد یا اینکه عکس ها در زمان مناسب گرفته شود و کودک مجذوب بازی در طبیعت نشود و یا خسته نشود. یا اینکه اگر حالت غیر منتظره و جذابی به وجود آمد، عکاس آن را از دست ندهد.

قیمت عکاسی در طبیعت بستگی به محل آن نیز دارد. گاه برای ورود به برخی فضاهای باز نیاز به پرداخت هزینه ای جداگانه می باشد که قیمت آن نیز به قیمت های معمول افزوده می شود.

جابجایی و حمل و نقل ابزار عکاسی نیز ملزم به پرداخت هزینه هایی است که به قیمت معمول افزوده می شود. با این وجود قیمت عکاسی از کودک در فضای باز در این مرکز با قیمت به صرفه ای انجام می گیرد و اصل بر کاهش قیمت ها و هزینه های جانبی می باشد تا شرایط برای متقاضیان گرامی تسهیل شود.

انواع کاغذ عکاسی

یکی از مواردی که در تعیین قیمت عکس کودک نقش دارد، انتخاب کاغذ عکس کودک می باشد. به طور کلی عکس کودک در این آتلیه به سه صورت عکس متالیک، عکس مات و عکس شاسی چاپ می شود. عکس شاسی قیمت بیشتری از عکس کاغذی دارد و عکس کودک به صورت متالیک قیمت بیشتری نسبت به قیمت عکس کودک مات دارد.

تفاوت اصلی عکس مات و عکس متالیک در بازتاباندن نور است. عکس های متالیک به دلیل ساختار و پوششی که دارند، تمامی نوری که دریافت می نمایند بازمی تابانند که سبب درخشندگی و زیبایی هر چه بیشتر آن ها می گردد و به آن ها حالتی زنده می دهد.

بر روی عکس مات و عکس متالیک به یک میزان رنگ و جوهر استفاده می شود ولی تفاوت اصلی آن ها در پوششی است که بر روی آن عکس ها قرار می گیرد و عکس متالیک به دلیل پوشش بیشتر مقاومت بیشتری نیز دارد و سطح روی آن مقاوم تر از عکس مات می باشد.

قیمت عکس متالیک همواره به میزانی جزئی نسبت به قیمت عکس مات بیشتر است. به طور مثال در کوچکترین سایز عکس که 21*16 می باشد، قیمت عکس مات 250000 تومان می باشد و قیمت عکس متالیک 300000 تومان می باشد و قیمت شاسی نیز 700000 تومان می باشد. یا در بزرگترین سایز عکس که 70*100 است و برای قاب های دیواری مناسب است، قیمت عکس مات 1600000 تومان می باشد و قیمت عکس متالیک 1900000 تومان می باشد و قیمت شاسی این سایز نیز 8700000 تومان می باشد.

موارد اثرگذار بر قیمت عکس کودک

قیمت عکس کودک علاوه بر نوع متریالی که چاپ بر روی آن انجام می گیرد، به موارد متعدد دیگری نیز بستگی دارد. در صورتی که پدر و مادر بخواهند عکسی ساده و به دور از هنرها و ایده ها و امکانات عکاسی و آتلیه بگیرند، می توان با هر دوربین با کیفیتی این عکس ها را تهیه نمود. ولی آن چیزی که سبب می شود پدر و مادر برای عکاسی به آتلیه مراجعه نمایند، خلق عکس های هنری منحصر به فردی است که بتواند در آینده یادآور این دوران زیبا باشد.

یکی از موارد اثرگذار بر قیمت عکس کودک، امکانات و تجهیزاتی است که آتلیه داشته و در اختیار پدر و مادر قرار می دهد. تم ها، وسایل و تزئینات ابزار کار عکاس هستند که با دقت و وسواس بسیار تهیه شده اند و پشت استفاده از این تجهیزات، ایده هایی خلاقانه و هنرمندانه نهفته است.

محلی که عکاسی در آن انجام می گیرد نیز در قیمت عکس کودک اهمیت فراوانی دارد. این که عکس کودک در خود آتلیه انجام می گیرد و یا پدر و مادر، نیاز به حضور عکاس در منزل و یا مهمانی خاصی دارند، در قیمت کار نقش دارد زیرا در این صورت عکاس برای برداشتن عکس های زیبا و با کیفیت نیاز به حمل تجهیزات و امکانات خود به محل مورد نظر دارند.

همچنین عکاسی در طبیعت و فضای باز علاوه بر جابجایی و انتقال ابزار، نیاز به فراهم کردن بستر و فضایی در طبیعت است که علاوه بر زیبایی، امنیت کافی داشته باشد و فراغتی وجود داشته باشد و خلوت و آرامشی داشته باشد که کودک در آرامش باشد و بتوان عکس های مورد نظر را با بالاترین کیفیت به تصویر کشید.

زمانی که صرف عکاسی می گردد نیز در قیمت عکاسی نقش دارد. این که عکاس چه میزان زمان به کودک شما اختصاص می دهد، در قیمت ها نقش دارد. باید این را در نظر بگیرید که زمانی که عکاس صرف کودک دلبند شما می نماید، بخشی از تایم کاری او بوده که می تواند صرف عکاسی از دیگر کودکان نیز گردد و به همین دلیل در صورتی که نیاز به زمانی بیش از اندازه مورد نیاز می باشید، باید در این باره با عکاس از پیش مشورت نمایید.

به طور مثال عکاسی ازنوزادان امری بسیار زمان بر می باشد و ممکن است نوزاد در وسط کار نیاز به شیر مادر پیدا کند و یا نیازهای دیگری داشته باشد که زمان بیشتری به خود اختصاص دهد.