ژست عکس نوزاد و مادر

عکاسی تخصصی کودک
عکاسی تخصصی کودک
فوریه 22, 2020
کلیپ فضای باز کودک
کلیپ فضای باز کودک
فوریه 25, 2020

ژست عکس نوزاد و مادر

برای عکاسی نوزاد و مادر, ژست بوسه بسیار زیبا و دلنشین است. برای این ژست عکس نوزاد و مادر بهتر است در هنگام عکاسی با همه حس مادرانه خود نوزادتان را ببوسید و در هنگام بوسیدن نوزاد چشمهایتان را ببندید.

برای ژست عکس نوزاد و مادر می توانید خودتان به پهلو بخوابید و نوزاد را روبروی خود طوری که در آغوش شما قرار گیرد قرار دهید.

عکس گرفتن از نوزاد با پدر و مادر از زیباترین عکس های دوران زندگی او خواهد بود. با ژست عکس نوزاد و مادر عکس های زیبا و جذابی از نوزاد به همراه مادرش بگیرید.

یک ژست عکس نوزاد و مادر این است که یکی از والدین نوزاد را در آغوش گرفته و به خود بچسباند، سپس هر دو روبروی هم بایستند و سرها را به هم بچسبانند. طوری که هم صورت پدر و مادر مشخص باشد و هم صورت نوزاد.

یکی از بهترین ژست عکس نوزاد و مادر در خانه زمانی است که نوزاد در خواب است. وقتی نوزاد خواب باشد به راحتی می توان او را در حالت های گوناگون و عدیده ای قرار داد و زیبا ترین عکس ها را ثبت کرد.

ژست عکس نوزاد و مادر می تواند در حالت بازی کردن، در حال نوازش نوزاد، در حالت خندیدن و صدها حالت دیگر باشد. برای عکاسی در این دوره باید خلاقیت به خرج دهید و از هر ایده ای برای خاطره سازی لحظات زیبای نوزادی فرزند خود استفاده کنید.