عکاسی تخصصی کودک

عکاسی کودک در غرب تهران
عکاسی کودک در غرب تهران
فوریه 22, 2020
ژست عکس نوزاد و مادر
ژست عکس نوزاد و مادر
فوریه 22, 2020

عکاسی تخصصی کودک

برای عکاسی تخصصی کودک بهتر است از نور طبیعی استفاده شود زیرا  نور طبیعی سایه‌های ناملایم را از عکس دور می‌کند. فلاش زدن اغلب باعث می‌شود که بچه‌ها چشمک بزنند و عکس را خراب کنند. حتی گاها نوزادان و کودکان از این عمل ترسیده و گریه می‌کنند.

قبل از عکاسی تخصصی کودک بهتر است فهرستی از طرح‌ها، ژست‌ها و ایده‌های متنوع برای عکس‌هایی که می‌خواهید بگیرید داشته باشید

در زمان عکاسی تخصصی کودک ضمن صرف زمان طولانی و داشتن صبر و حوصله و شناخت روحیه لطیف کودک باید به نکات خاصی نیز توجه کرد.

عکاسی تخصصی کودک به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد زیرا ممکن است به یک دفعه کودکتان گریه کند یا آن ژست مورد نظر برای عکاسی را نداشته باشد و یا همچنین طبق عادت همیشگی کودکان شروع به لجبازی کند!

برای عکاسی تخصصی کودک , عکاسان باید بتوانند با کودک ارتباط دوستانه‎ای برقرار کنند و در زمان مناسب عکس دلخواه خود را از بین شیطنت‎های کودکانه او ثبت کنند .

برای عکاسی تخصصی کودک به یک عکاس صبور نیاز است زیرا اگر عکاس صبور باشد و به آرامی ارتباط خود را با کودک پیش ببرد، کودک کم کم گرم و صمیمی می‌شود و در نهایت عکاس به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.

عکاسی تخصصی کودک در آتلیه یکی از بهترین گزینه ها برای والدینی است که فرزندشان هنوز خیلی کوچک است. شما از چند ماهگی تا 12 سالگی میتوانید برای عکس های زیبای فرزندان خود به ما مراجعه کنید .